2013. szeptember 19., csütörtök

Monica Murphy: Heti csaj

Könyvajánló 

Monica Murphy: Heti csaj

 
Átmeneti. Az elmúlt néhány évben ez a szó jellemezte a legjobban az életemet. Átmeneti állásom van, amíg nem találok valami jobb helyet. Átmenetileg anyja helyett anyja vagyok az öcsémnek, mert az igazi magasról tesz mind a kettőnk fejére. És én vagyok az a lány, aki átmenetileg megfelel a fiúknak, mert olyan könnyen kapható vagyok. Legalábbis ez a szóbeszéd járja.
Most azonban átmenetileg Drew Callahan barátnője vagyok, aki valóságos futball-legenda az egyetemen, és ismert aranyifjú. Szépséges, aranyos és sokkal több titkot rejt, mint én. Ő hozott ebbe a hamis világba, amelyben mintha mindenki utálna engem. És mintha mindenki akarna valamit Drew-től. Ő viszont mintha csak egyvalamit akarna... Engem.
Már nem tudom, mit higgyek. Azt tudom csupán, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni. Az idők végezetéig.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése